torsdag 17 mars 2011


Ja, då va det ett år sedan jag åkte hem från Trelleborgs sjukhus och mycket har hänt sen dess men jag orkar inte sammanfatta allt.

Men i Tisdags var jag hos ortopeden och han berätta att höften ser jätte bra ut, allt är som det ska och jag behöver inte vara rädd längre.
Så nu är det klackarna på och ut i spåret och springa... :)

I skolan har jag gjort ett par byxor och en trikå tröja, det går fort nu...
Men jag var hos studievägledarna i Lund i veckan för att försöka lista ut vad jag ska göra med resten av mitt liv. Jag fick några tipps på skolor i bland annat Göteborg, Stockholm, London och Barcelona.
Ahaaaa, det finns för mycket att välja på....


I dag flyger jag hem, ska bli riktigt skönt och kul att träffa alla. Så det är ett fullspäckat schema den här helgen men jag har saknat alla så otroligt mycket, ibland räcker det inte med ett telefonsamtal...

Trevlig helg!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar