söndag 6 december 2009

Pirrigare

I dag är det andra advent (glad andra advent) men jag har inte fått till den där pirriga, mysiga känslan i kroppen idag, det känns som vilken dag som helst.
Det är ett annat pirr jag känner idag, nervositeten inför tentan i morgon. Jag har suttit och tryckt in information hela veckan. Allt från sen-medeltiden till och med den Franska revolutionen, det är rätt tungt kan jag lova!
Förutom att har varit begraven i texter om kungar, slavar och revolutionärer har jag även fått lite goda besked; Snart blir jag med sambo OCH jag har blivit antagen till utbildningen i Malmö (Wiiiiiiiii......).
Det låter nästan för bra för att vara sant, men det är sant, jag lovar!





Nä, om man ska återgå till MaKcy och Napoleon för att se vad de ställer till med här näst.

Glad andra advent :)
kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar