lördag 11 september 2010

Lördag



Nu var det ett tag sen sist (igen) och om jag ska vara helt ärlig så har jag kommit in i en anti- dator period...

Den senaste tiden har jag bara varit i skolan, ätit och sovit känns det som. Det är fullt upp med min klänning som jag ska ha på Pelles bröllop nästa helg.
Den är nästan klar, jag ska bara sätta dit ett blixt lås och jämna till kjolen, så på måndag är den förhoppningsvis färdig...

I går kväll var jag hemma hon Emilia, vi drack vi och löste världs problem på hennes balkong halva natten (sånt tar tid), så man är lite trött idag...
Men eftersom min prins fyller år på måndag så har jag bestämt att vi ska fira honom i helgen. När jag frågade honom vad han ville göra svarade han; "ta det lugnt"
Och det är precis vad vi har gjort...

Nu ska jag gå och fortsätta med maten.

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Ja det var ju på tiden att man fick rapport från Lund. Jag tyckte nog igår att det kändes lite lugnare ute i världen.
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att se hur din klänning ser ut! :)) Syns på några dagar.. Kram

    SvaraRadera