måndag 23 augusti 2010

En ny dag med nya möjligheter



Jag måste vara världens sämsta bloggare och jag ska försöka bättra mig, men här kommer en lite snabb uppdatering av vad jag har pysslat med den senaste tiden:

Det känns riktig bra att vara tillbaka i skolan, just nu jobbar jag på detaljsömnaden vilket innebär att jag sitter och syr ärmar och axlar. Det är inte helt lätt och jag har fått använda sprättaren mer än vad jag själv vill erkänna....
Men man lär sig av sina misstag så jag har lärt mig otroligt mycket!

Helgen har gått i nostalgins tecken; vi har tittat på film, allt från Oliver och gänget till Forest Gump och i Lördags träffade jag en barndomsvän på Malmö festivalen. Vi drack öl, lyssnade på Familjen och snackade gamla Åkersberga minnen, det var en mycket lyckat kväll och jag hoppas vi kan göra om det, snart...

Nu måste jag kila till skolan,
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar