måndag 9 maj 2011

Då ...


... var anmälnings avgiften för Barcelona betalad, äntligen.
Jag bokade allt för lite drygt en vecka sedan men jag har tvekat och velat, varför vet jag inte.... Det är alltid samma sak för mig när jag följer mina drömmar, varför ska det vara så?
Precis samma sak hände när allt var bokat och klart inför Kina, och se hur bra det gick!

Det är väl det att man börjar lyssna på negativa och osäkra röster både från andra och sig själv, men det finns alltid någon som kommer vara tveksam till ens beslut och då måste man följa sitt hjärta och göra vad man själv tycker känns rätt, eller som en god vän sa till mig en gång i tiden; skulle du vilja sitta där på din döds bädd och fundera över; tänk om ....

Nu förtiden brukar jag tänka; vad skulle Lena göra om hon fick den här chansen?


Kollektionen börjar bli klar, dragkedjan på byxan vill inte riktigt som jag vill men lite våld löser allt, och sen är det bara klänningen kvar så jag hoppas jag hinner bli klar den här veckan så kan jag sitta och pilla lite med mösterkonstruktionen i litet och rita klart i formgivningen resten av tiden....

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar