torsdag 5 november 2009

Tenta pluggar

Det senaste dagarna har bestått av mig i sängen med Dick Harrissons bok om medeltiden, tråkigt, tro mig jag vet, men så är det när man pluggar på universitetet ;)
Jag har läst tills (utan att ljuga) mina ögon gått i kors och mina hjärn halvor turas om att värka i kapp. Det enda som snurrar i huvudet är Mesoamerikaner, Mesopotaner, Muhammed, Alexadria, Romarriket och medeltida kloster osv.
I morgon smäller det, i morgon är det tenta, i fem timmar... Eva (min föreläsare) sa att "fem timmar kommer gå jätte fort när man skriver tenta", men jag är tveksam det. Vi får väl se i morgon.

Det jag måste göra nu är att ta reda på är vart tentan är, jag vet att det är MA 9, men vart ligger det? Vilken buss tar jag dit?
Äsch, det löser sig!
Önska mig lycka till i morgon (kanske behövs)

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar