tisdag 20 april 2010

Ännu en dag rullar förbi



Nu har vi bott här i en vecka, det känns bra.
Även om jag har lika lite att göra som på kämnärsvägen så har jag mer utrymme att inte göra någonting på på Kastanjegatan, kan ju alltid ta en promenad i hallen...

Hela helgen har bestått av att flytta prylar; flytta prylar från Kämnärs, flytta prylar från Staffanstorp och flytta runt prylarna på Kastanjegatan. Tack och lov har Mette, Jonny och Poffe hjälpt oss, tusen tack för det, för vem vet hur det annars skulle ha gått....
Allt har sin plats men innan man har hittat den rätta platsen åt allt består lägenheten av ett kaotiskt krig mellan prylar och flytt kartonger.
I morgon kommer min käre far (Wiiiiiiii) med mer prylar, tar det aldrig slut?
Och jag som inte trodde att vi skulle kunna fylla alla skåp, sååååå fel jag hade......

Nu ska jag iväg och träffa en "gammal" kursare och hennes katt.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar