torsdag 22 april 2010

I går hade jag mycket att göra, eller ...

... mycket att göra för att vara jag...


Dagen började som vanligt med kaffe och telefon köer, men senare på dagen skulle jag till sjukgymnasten.
Det var roligt, hon lärde mig en massa nya övningar som jag ska göra hemma och bokade in nya tider för träning men det roligaste av allt vad när hon bad mig knipa med skinkorna och stod bredvid som en kvinnlig och skånsk variation av Gunde Svan: Ååååå kom igen, kom iiiigen, kämpa, kämpa kämpa, Kniiiiip kniiiiip, så där jag, duktigt!
Jag lovar, det var svårt att hålla sig för skratt...

På eftermiddagen fick jag stor främmande, eller han är varken stor eller främmande, så vi kan väl säga att jag fick mycket trevligt besök; Pappa!
Han hade hela bilen full med prylar som vi genast började lasta ur och upp, så nu är det nya kartonger full med saker i vardagsrummet, sov rummet och hallen: utmärkt.

Idag blir det road tripp tunt om i skåne, och om vi hittar till Lomma blir det rökta räkor med aioli i kväll, mmmmmm......

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar