onsdag 7 april 2010

Så var påsken över och det verkar som om våren har kommit på riktigt...


Under påsken har jag legat i hård träning; shopping

Jag har lovar mig själv att göra något nytt varje vecka, jag ska utökar mitt tränings program varje vecka.
Jag tar längre promenader, gör fler och mer övningar och jag har trappat ner på mina mediciner.
Resultatet är att jag nu mera går med en krycka utomhus och ingen krycka inomhus, jag kan nästan böja mig ner till golvet för att plocka upp saker och jag är inte lika trött längre.
Det är roligt att se så stor skillnad efter bara fyra veckor.

Men så undrar du säker vad det är jag har shoppat ;)
Det vart stumpbyxor i lördags, en ny mobil i söndags och en plånbok i måndags. Eftersom jag beställde mobilen från cdon.com så sitter jag och hänger på brevlådan nu i hopp om att den lilla lappen, som talar om att prylarna har kommit fram och man kan hämta ut dem, ska ha landat.

Annars gör jag inte så mycket, satt i telefon kö till försäkringskassan i en timme i går och jagar Sofia; kvinnan som kan hjälpa mig med sjukresor, samtidigt som jag drömmer mig bort och tillbaka till Barcelona....






puss ock kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar