tisdag 3 augusti 2010

Tisdag ...

... och det är två dagar sedan vi lämnade av mamma på Malmö airport, fast det känns som en månad sedan....
Det är skumt, när hon var här kändes det som om hon alltid hade varit här (på ett bra sätt) men när hon hade åkt kändes det som om allt var bara en dröm (inte på ett bra sätt).

Vi hade verkligen skit kul.
Vi vandrade runt i Lund, shoppade loss på Nova, tog en rund tur i Malmö, inhandlade mat på city gross i Rosengård, åkte österlen runt och hälsade på mina svär föräldrar i Staffanstorp.

Mamma började till och med prata om att flytta ned så det var en riktigt lyckad mini-vecka....

Så nu väntar vi bara på nästa gång hon kommer ned, då kanske det blir Köpenhamn, Ullared och/eller kanske till och med Tyskland...


I morgon bär det av mot stan för att träffa söta Anna, som sticker till Thailand om en månad och stannar där i en termin (jag är inte alls avundsjuk), för en fika och lite skvaller.
Men nu ska jag försöka så tag i min lärare så jag vet när skolan börjar, den 9:e augusti eller den 16:e?


puss och kram

2 kommentarer:

  1. Jag kommer om en och en halv vecka igen. jag sa ju det. Nä jag skojar bara. det får bli en höst resa istället. Eller varför inte att du kommer till din snälla och söta m.
    Kram M

    SvaraRadera
  2. ..åsså ser vi fram emot nästa inlägg... P

    SvaraRadera