tisdag 27 juli 2010

I morgon kommer hon



Ja, i morgon kommer lilla mamma.
Jag ska möta henne på Köpenhamns flygplats och så tar vi tåget tillbaka till Lund. Jag borde bli rese ledare, har till och med planerat vilken sida av planet hon ska sitta på så hon ser Tuning Torso och bron när de flyger in, perfekt...

I dag och andra sidan har jag inget planerat (som vanligt), men jag funderar på att sy om några plagg i min garderob, vilka och hur vet jag inte riktigt än... Kanske borde öva lite på textil tryck...
I går sydde jag ett svart linne till Christian och så sydde jag om en klänning till en t-shirt, är faktiskt riktigt nöjd med resultatet....

Annars då...?
Jo, vi har satt ett datum för bröllopet, så nu är det bara resten kvar att planera; ska vi ha det här eller i Åkersberga? Stort eller litet? Vilka och hur många ska vi bjuda? Kläder? osv osv...
Det är tur att vi har ett år på oss...!






puss och kram

3 kommentarer:

  1. Oj vad spännande det ska bli med både det ena och det andra.
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Men, ska du gifta dig?! Gu va kul :D Hoppas man blir bjuden ;)

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på Åkersberga! ;-)

    SvaraRadera