tisdag 19 januari 2010

Det känns inte riktigt bra

Jag har sprängande mag-värk, på riktigt!

Det började i går efter lunch med kramper i diafragmabrocket ända in i ryggen, vid middags tiden var jag illamående och yr och orkade inte äta något. Det vart lite bättre på kvällen under fikan hos Christians föräldrar men väl hemma igen började det spänna, krampa och snurra igen. Jag har ingen aning om vad det kan vara, förslag?

Så idag är jag hemma från skolan, det känns inte heller bra, jag har mycket att göra och mycket jag Vill göra.
Idag skulle börja med mode teckning, vilket jag har sett fram i mot, men men, what to do? I morgon blir det nog bättre (hoppas).

Hade nog tänkt sätta mig och börja mäta ut mönstret till en tunika och kanske kika lite på den super vackra symaskinen jag fick av Mette och Jonny. Tusen tack till er båda, jag trodde att jag fick låna den men Christian hörde något annat, tack! :)





Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar