måndag 11 januari 2010

Hihi


Det gick bra idag, jag var inte ens nervös (väldigt märkligt), men allt kändes så rätt, när jag väl hittade dit.

Det tog mig 20 minuter att hitta skolan, för att jag hoppade av på fel busshållplats. Jag vandrade runt, i vad som kändes som cirklar, i ett industriområde utan gångbanor med snö och is vindar men tack vara min kära mors exceptionella guidning via hitta.se via telefon så kom jag tillslut rätt med en minuts marginal, Wohoooo! (Tusen tack mamma!!)

Dagen var kort, bara introduktion, information och en liten rund visning i byggnaden.
Vi är ca 10 stycken tjejer i min klass/grupp men sammanlagt är vi 22 elever på textil och design, jag tror detta kommer bli jäääääääätte bra, alla verkar trevliga/snälla och det känns som om vi alla är/borde vara lika sinnade.

Så från och med nu är det allvar, mellan 8 till 16 är det skola, varje dag! (Förutom helger, så klart)

kramar

1 kommentar: