lördag 2 januari 2010

Gott i gott


Då var det ett nytt år; tvåtusentio/tjugohundratio, vad som nu är "rätt" att säga.(?)
Jag har tittat, stirrat, luktat, pillat och lyssnat men det känns precis som året innan, inte ens min förkylning känns speciell eller annorlunda.

Vad ska man se fram i mot det här året?
Kanske kommer vi ur den ekonomiska krisen och saab kan räddas?
Men mer personligen ser jag fram i mot ännu ett spännande år i Lund. Snart börjar jag i min nya skola i Malmö för att äntligen börja plugga mode design. En ny lägenhet ska vi nog också kunna ruska fram, förhoppningsvis en tre så mina kära föräldrar och vänner kan komma ner till nord Tyskland och hälsa på. En operation är också inplanerad någon gång till våren vilket kommer förändra mitt liv för alltid (åtminstonde 10 till 15 år framåt). Och senare i år kommer kanske/troligtvis ett bröllop börja planeras inför nästa år.

Gott nytt år på er






kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar