måndag 15 mars 2010


i dag var ingen bra dag, jag har promenerat ute i korridoren och det gick ganska bra förutom att det gjorde sjukt om i foten/benet att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka och vi var tvungna att vända tillbaka till rummet.
Jag har tränat hela halva eftermiddagen och benet blir självklart starkare men det är inte helt lätt, men vad är det man säger; "Vill man vara fin får man lida pin"

Nu ska jag försöka sluta tycka synd om mig själv och fokusera på det positiva; Operationen är gjord och det är en bättre framtid som väntar utan smärta, droger och ständiga sjukhus besök.

Kramar


2 kommentarer:

  1. Var är fortsättningen? Hur går det?? P.

    SvaraRadera
  2. Allt går bra, det är fram och tillbaka, men det jag måste öva mig mest på är att våga använda höger benet mer (precis som du sa) :)

    SvaraRadera