lördag 13 mars 2010

tredje dagen i Trelleborg


Idag verkar vara en bra dag, jag har ätit en jätte god frukost, som jag dessutom fick behålla och en timme senare var jag uppe och gick lite, det gick mycket bättre än i går, jag klarade av att ta mig ur och i sängen själv och jag gick ÄNDA till toaletten.
Tanke var att jag skulle tvätta av mig men det snurrade för mycket i huvudet så de rullade mig tillbaka till sängen.
Jag har tydligen väldigt lågt blod och förlorade, självfallet, en del blod under operationen så det är bara att dricka mycket och försöka sitta upp så mycket som möjligt så det kommer i balans igen.

Sjukgymnasten var precis här så vi gjorde några övningar, det gick jätte bra förutom att det känns som om mitt ben väger ett ton, så vi provade också att stå upp med kryckorna, det gick också bra förutom snurret i huvudet.
Hon kommer tillbaka i eftermiddag så ska vi prova lite mer :)
Snart ska nog min läkare komma så ska vi prata lite mer om operationen och hur det går för mig, spännande :)

kramar

1 kommentar: