lördag 12 juni 2010

Då var det lördag igen


Anledningen till att jag inte har skrivit i bloggen är enkel, jag har inte haft så mycket att skriva om den här veckan eller....

Måndag, tisdag och onsdag var jag hemma från skolan för att vila upp benet. Men så i torsdags var det skolavslutning så då var jag lixom lite tvungen att gå.
Vi fikade och fick reda på våra betyg, jag få VG i stort sätt alla ämnen förutom estetisk orientering, men det är ett gammalt betyg från gymnasiet som de flyttade över så jag skulle få in tillräckligt med poäng den här terminen.
Efter skolan åkte jag och Anna in till Malmö och käkade lunch, skvallrade lite och pratade lite om bröllopet nästa sommar, spännande...

Sen var det snabbt hem för att göra mig i ordning för studentfest nummer två den här veckan, denna gången i Burlöv. Det var jätte trevligt den här gången med, men vi var inte så lång varig för mitt ben var inte okey, var tvungen att ta en Citadon innan...

Det är tur att jag ska röntgas och träffa ortopeden på tisdag, ska bli spännande och se hur utvecklingen har gått och vad de säger om smärtan. Men fram tills dess blir det lugna gatan för folket på Kastanjegatan.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar