torsdag 3 juni 2010

dagens uppdatering


I går hade vi föredrag om vårat grupp arbete om färgen blå, det gick relativt bra, om man tänker bort de två som satt i ena hörnet och hån fnittrade under redovisningen...
Jag, Ylva och Anna hade gjort en tolkning av himlen, använt oss av de olika teknikerna vi har lärt oss under terminen och gjort ett eget arbete som vi visade upp.
Den andra gruppen hade googlat information om blått, klistrat fast det på ett skynke tillsammans med fast nålade tygbitar formade so vatten droppar.
Det är Maud som sätter betygen så vi får väl se, men om vi får samma betyg måste man nog kanske fråga henne hur hon tänkte...

Det var sjukt fint/varmt väder i gå så efter skolan tog jag och Anna en shopping tur i Lund och en fika på gräddhyllan innan vi åkte hem, mys...

Idag har jag varit hemma och skrivit rent mitt arbete om textildesigner (äntligen) och en liten text om min kollektion.
Anna kom förbi och skvallrade lite om Mauds senaste bravader och vilka ändringar som har gjorts i schemat, igen....

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar