tisdag 1 juni 2010

mitt Liv är färdigt ...


... och nu jobbar jag på en klänning som jag hoppas med att hinna klart innan skolan slutar.

Annars har det inte hänt så mycket här i Lund, jag är klar med min kollektion som jag tänkte lämna in i morgon och i kväll tänkte jag renskriva mitt arbete om textildesigner så jag kan redovisa och lämna in det med.
I helgen har vi tagit det lugnt. Christian har köpt lite sommar kläder inför resan och vi skrev ut biljetterna i söndags kväll. Hoppas de senaste veckorna går fort....

I morgon är det skola igen och projekt klänning fortsätter..

puss och kram

3 kommentarer:

  1. Det får vi hoppas att dom gör..
    Och hoppas att ni får det riktigt kul på resan.
    Och vad gäller klänningen, så kommer det säkt gå skit bra..
    Vi väntar med stor nyfikenhet på att se hur det blir. =D

    SvaraRadera
  2. Snart åker vi hjärtat..
    En hel vecka med sol och bad.. hoppas vi får riktigt bra väder också bara.. Längtar som tusan.
    Puss puss

    SvaraRadera
  3. inga bilder på kollektionen man kan få se?

    karin

    SvaraRadera