tisdag 8 juni 2010

Försov mig...


I dag var det tänkt att jag skulle träffa Karin klockan 10 på stationen, gissa vem som vaknade strax innan 11 i ren panik....? (pinsamt)
Vi bestämde att träffas någon annan dag, kanske nästa vecka. Då ska jag ställa väckaren och skriva upp det i kalendern!
Så jag har suttit hela dagen och krånglat med mönsterkonstruktionen (jävla mönsterkonstruktion) men jag är inte säker på att jag har gjort rätt, får se i morgon...

För i morgon blir det skola, jag har varit hemma i två dagar nu eftersom svullnaden runt höften inte vill ge sig och det har blivit lite ömt runt om. Så jag ringde Kerstin, den ortopediska sjuksköterska, idag för att fråga vad hon tyckte/trodde det kunde vara. Hon sa att det troligtvis inte var någon fara, att det är ganska normalt, att jag kan vänta tills undersökningen nästa vecka och att jag kunde fortsätta gå i skolan som vanligt.

Men det är inte bara jag som lider av krämpor i det här hus hållet, Christian har haft problem med magen i lite drygt två veckor. Men så i lördags så small det till och det hela blev värre (vill inte gå in på detaljer) så i morgon ska han träffa en läkare för att se om de kan hitta vad det är för fel....

Förutom det är allt bra här i Skåne land. Ikväll ska vi ut till Staffanstorp för att fira Poffes student, Grattis Poffe!


puss och kram

1 kommentar:

  1. jag hade det så mysigt så iaf! bok o kaffe är aldrig fel. men jag ser fram emot fika nästa vecka ist! ;0)

    SvaraRadera