måndag 5 juli 2010

Back in business


Nu är jag hemma igen, efter en vecka på Kreta, Kato Stalos, och en vecka i Åkersberga.

Det var helt underbart att komma bort och inte behöva göra någonting, och det är precis vad vi gjorde; ingenting. Vi vaknade runt nio på morgonen, gick ned till stranden, låg där och gotta i solen i några timmar innan vi gick upp på rummet igen för att äta frukost/lunch (=brunch). Resten av dagen spenderade vi på stranden med mycket sol och bad och på kvällarna letade vi upp någon mysig liten restaurang och åt jätte god mat (mmmmm, tzatziki....).
Jag ska lägga upp lite bilder när jag hittar kabeln!

Vi firade midsommar med mamma och pappa på pappas lilla balkong och de lyckades supa oss underbordet med vin, öl, nubbe och ozzo. Men vi hade jätte mysigt!
Christian och pappa åkte ner till skåne på måndagen med ett flyttlass och jag stannade en vecka till så jag fick tid att mysa lite extra med mamma och bobbo och träffa mina goa vänner.

Nu, tillbaka i Lund, sitter jag i vår nya soffa med jordens köttsår till skavsår på hälarna och laddar inför de nya avsnitten av True Blood (wiiiiiii), ibland är livet bra skönt(minus skavsåren såklart)....

puss och kram

2 kommentarer:

  1. ...där var du ja, började undra... Inlägg varje dag nu då?? Bra! "P"

    SvaraRadera