onsdag 7 juli 2010

veckan går fort


Det är redan onsdag, känns som en evighetsedan jag var hemma i Åkersberga och som om Kreta aldrig hände....

Vi var ju på IKEA i söndags och köpte oss en bokhylla, eller fyra bokhyllor med fyra överskåp, och när vi höll på att packa upp och motera i hop så upptäckte Christian att en av baksidorna på en av hyllorna var sönder så han ringde med en gång till kundservice och anmälde detta.
Idag hörde de av sig och redan i morgon kommer det en ny baksida. Jag gillar deras tider; "Vi kommer någon gång mellan 11 och fyra". Så jag antar att det är bara att hålla sig hemma hela dagen i morgon....

I går for vi iväg till Malmö, Christian skulle dit för att göra en mamografi på sin mage (nej, han var inte gravid, jag frågade). De kunde inte se något fel just då men vi får väl vänta och se vad proverna säger.
De trodde det kunde vara något virus som hade satt sig i magsäcken och så kan man få ont och lite konstig mage, men det skulle ha gått över nu och inte vara något farligt...

Annars har jag inte gjort så mycket, packat upp, rensat upp och plockat undan.

puss och kram

3 kommentarer:

  1. Fy tusan vilken läcker bakgrund du har på bloggen!! :D
    Javisst är det underbart när de är så PRECISA på sina tider... *suck*

    Ha det toppen!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Btw, vilken tur att du frågade Christian!! ;) *lol*

    SvaraRadera