onsdag 21 juli 2010

Onsdag


Jag gör verkligen ingenting, har kopplat på semester hjärnan och det största problemet jag har just nu är en korsords fråga.
Men jag klagar inte, det är as skönt....

I går var jag i och för sig ute på äventyr. Jag mötte upp Anna, som jag läste akademiskt skrivande med, för att käka lunch.
Det var ett år sedan vi sist såg så vi hade en del att prata om. Jag berättade om skolan, operationen och sambolivet. Hon berättade om resor, bröllop och den nya tjänsten i Staffanstorp (Grattis Anna).
Precis innan vi skulle lämna Viggos så såg Anna sitt X med sin nya tjej så vi lekte KGB och spionerade lite...

På vägen hem ringde mor och talade om att hon (äntligen) har bokat en biljett ned, hon kommer om exakt en vecka. Då ska vi ut och göra Skåne, Danmark och kanske till och med Halland osäker, så se upp...

I dag har jag dock inte så storslagna planer, tänkte betala räkningarna, diska, träna och fortsätta skissa på en multiklänning.

Det är härligt att vara ledig!

Puss och kram

4 kommentarer:

  1. Haha va kul att leka spioner... :D

    SvaraRadera
  2. Ja se upp skåne. Nu kommer jag. Kram M

    SvaraRadera
  3. Vad var det för korsordsfråga??? :) / Johanna

    SvaraRadera
  4. "är den muskelöse mannen" _ _ _ E T _ _ K

    SvaraRadera