fredag 28 maj 2010

Peter är grym



Peter är studie rektorn på TAU och han kan lösa problem...
Jag har ringt CSN i nästan två månader för att försöka lösa problemet med min utbetalning, utan resultat, men för Peter krävs det bara ett samtal så har han löst allt. Så på måndag har han ordnat ett möte med Lund samordnare så att de kan skriva under min studieförsäkran och sen får jag mina pengar.
Han har även ordnat så jag får in tillräckligt med poäng den här terminen så det inte blir något strul med CSN nästa termin.
Tack Peter!

En annan glad nyhet; jag får MVG i fack teckning, Woohooo....
Nu ska jag bara kasta i hop ett arbete om textildesigner som jag ska redovisa nästa vecka så får jag betyg i det också, då har jag de 450 poängen som krävs (av CSN) den här terminen.



Puss och kram

3 kommentarer:

  1. Grattis till ditt MVG.
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Ett MVG är väl nästan ett måste när man är så skicklig på att rita som du är.
    Har sett några av dina verk och avundas att man inte själv har fått en sådan talang..
    Hoppas att allt annat också löser sig för dig..

    SvaraRadera
  3. Grattis till MVG, bra jobbat! :)

    SvaraRadera