måndag 10 maj 2010

En lång underbar dag



Måndag igen, skola igen, och det var helt fantastiskt att få vara tillbaka (igen).
Jag blev klar med mitt liv och börjat med ett grupp arbete om färgen blått med Ylva och Anna. De har nästan gjort allt men är snälla och låter mig vara med och leka nu på slut tampen.
Om jag har förståt det rätt får vi göra precis vad vi vill; klippa, klistra, sy eller sticka, bara vi använder oss av färgen blå, låter det spännande?

Jag och Anna "smet" från skolan lite tidigare, som vanligt, och åkte till Lund för att ta en fika i det vackra, men inte allt för varma, vår vädret.

Nu äntligen hemma igen kommer den eviga frågan; Vad ska vi ha till middag idag?
Och säg inte spagetti med köttfärssås för det hade vi igår...

Längtar redan till i morgon, hoppas bara benet håller så det inte svullnar upp mer...

puss ocj kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar