torsdag 27 maj 2010

Home again



Torsdag är lika med en hemma dag.

Det kanske blev lite mycket igår för min lilla höft...
Igår berättade Maud att vi skulle på en utställning på Form och design centrum i Malmö i morgon (alltså idag) men eftersom jag inte klarar av att gå i skolan varje dag så fick jag och Anna gå i går i stället. Så vi smet iväg efter lunch och tittade på utställningen, den var faktiskt ganska bra, det var studenter från alla möjliga skolor i Skåne och Danmarks regionen som pluggar någon slags design (arkitektur, industriell-, visuell design osv.) som hade utställningen.
Man blev inspirerad och tur var väl det eftersom vi ska skriva lite kort om en sak på utställningen som inspirerade oss, varför och hur vi skulle kunna använda det i vårat arbete.


Efter utställningen tog jag och Anna en shoppingtur på Malmös gator och vilka fynd jag fick tag i...



En läcker bikini från H&M för 129 kr för överdelen och
99 kr för underdelen



Tack vara en utförsäljning i en Scholl butik fick jag tag i
dessa underbara sandaler för halva priset (399 kr)


Jag köpte även en tvär randig lång klänning i svart och vitt för 99 kr men den var nåååågra centimeter för lång så jag måste sy upp den...

puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar