tisdag 11 maj 2010

Hmmmm....

Jag har inte så mycket att skriva om idag, men på begär så kommer här en liten uppdatering.

Idag har jag varit i skolan, har suttit med detaljsömnad hela dagen, och just nu består det av att sy olika urringningar.
Inte så fruktansvärt spännande men väldigt lärorikt.
Det roligaste är väl att jag jobbar dubbelt så fort nu så jag har hunnit med två urringningar idag när det tidigare tog två dagar för mig att göra en urringning.

Jag går fortfarande inte hela dagar, kommer till skolan runt nio och åker hem runt ett. Det är ganska lagom för efter lunchen brukar jag få lite ont i benet/höften.
Man rör på sig mer än vad man kan tro, fram och tillbaka till och från maskiner, pärmar, saxar, pressningen osv.

I morgon blir det dock ingen skola, då bär det av till sjukgymnasten. Ska bli intressant och höra vad hon har och säga om svullnaden vid höften och vad hon tycker att jag ska göra, eller inte göra, åt det.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar