måndag 24 maj 2010

Förlåt?


Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera (igen) men jag SKA bättra mig...

Så vad har jag gjort...?
I fredags tillverkade jag en klänning/tunika, den tog sex timmar att göra klar men jag är faktiskt nöjd över resultatet (det kommer bilder).
På kvällen tog vi en liten tur med bilen och hittade ett litet mat-hak i närheten av Kämnärs, så vi bestämde oss för att äta lite i solen (mysigt).
I lördags var det strålade sol sken så jag, Christian, Jonny och Mette åkte vi till och runt Malmö i deras röda cab, very nice!
I går, söndag, åkte jag och Christian till stoff och stil så jag kunde köpa en tråd sax och två meter bomulls tyg, rooooooligt.....

Och så idag, idag har jag varit i skolan heeeela dagen och tillverkat ett Liv i mina mått, det börjar ta sig. Jag börjar förstå förkortningarna och mått systemet och det betyder att det börjar bli kul med mönster konstruktion!

Natti natti
puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar