onsdag 5 maj 2010

en snabb genomgång




Jag vet, jag är jätte dålig på att uppdatera bloggen så här kommer en snabb genomgång vad som har hänt sen sist.

Vi har börjar investera i lägenheten, vi har köpt ett nytt skrivbord och en stol till, som vi har ställt i den lilla hallen, så nu kan jag sy hur mycket jag vill.
Vi har också köpt blommor till alla rummen och en tak lampa, eller en amatur som min sambo skulle kalla det, till vardagsrummet. Den är stor, svart, rund och jätte fin.

I måndags började jag skolan igen, det är super kul att komma tillbaka, men jag överansträngde mig lite så det värkte i det högra benet svullnade upp precis under ärret så jag stannade hemma och vilade igår och i dag ska jag till sjukgymnasten så imorgon åker jag till skolan igen.
Men jag måste fråga sjukgymnasten om svullnaden, om det är farligt eller om jag ska fortsätta som vanligt....

Jag höll nästan på att glömma bort valborg, då bjöd vi Christians föräldrar och flickorna på middag, det blev ugnsbakad lax med potatis och rom sås. Maten var en hitt och hela kvällen var jätte trevlig.

Det var nog allt, jag ska försöka komma ihåg att uppdatera oftare, jag lovar!

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar